Regulile Adminilor

Regulamentul serverului
Avatar utilizator
Slatina.XtremeXPC.RO
Membru
Mesaje: 42

Regulile Adminilor

Mesaj de Slatina.XtremeXPC.RO » Joi Oct 20, 2016 9:22 pm

A. Regulile jocului
  1. Banarea temporară
  2. maxim 1440 minute = 1 zi comanda retry după gag
  3. 60 --->1440 minute = 1h->24h folosirea u@ în alt scop decât cel pentru anunțarea codaților (dar nu înainte de a fi avertizat)
  4. 60 --->1440 minute = 1h->24h folosirea unui nume indecent, xenofob, rasist sau mai scurt de 3 caractere latine (dar nu înainte de a fi avertizat)
  5. 60 --->1440 minute = 1h->24h jignirea, cearta, suferințele și certurile între jucători (dar nu înainte de a fi avertizat)
  6. 60 --->1440 minute = 1h->24h anunțarea posibilor jucători codați pe chat (dar nu inainte de a fi avertizat)
  7. 60 --->1440 minute = 1h->24h insistarea că cineva are cod după ce adminul a zis opusul (dar nu înainte de a fi avertizat)
    Banarea Permanentă : (demo și motiv clar al banării: aim/wallhack etc.)
  8. ban permanent folosirea oricărui tip de cod, skin, script, monitor, ghosting sau alte forme de avantajare față de ceilalți jucători
  9. ban permanent reclama la alte servere, siteuri
  10. slay / kick folosirea bug-urilor hărților în scopul avantajării față de adversar
  11. slay / kick cumpărarea grenăzilor de mai multe ori
  12. slay neamorsarea bombei (T)
  13. slay nedezamorsarea bombei (CT)
  14. slay nesalvarea ostaticilor (CT)
  15. slay neprotejarea ostaticilor (T)
B. Este interzisă
  • împărțirea adminului cu alte persoane
  • orice comandă între admini
    excepții:
    -scoaterea imuniății dacă adminul este AFK
    -mutarea la spectator
    -redarea imunității
  • cearta între admini indiferent de subiect dar și intervenirea unui admin intr-o ceartă
  • banarea pe clase de IP
  • schimbarea hărții cu sau fără vot înainte de terminarea timpului (excepție: când nu sunt jucători suficienți sau prea mulți)
  • cererea de UP de la Owneri/Supreme Commanders
  • folosirea altui nume de admin decât cel cerut
  • abuzarea de admin
  • schimbarea setărilor serverului (excepție: când este strict necesar)
  • restartarea hărții
  • banarea fara dovadă
  • folosirea amx_say, amx_tsay, amx_csay (excepție: când este de făcut un anunț important)
C. Este obligatorie:
  • folosirea adminului doar cu steam
  • activitatea pe server
  • activitatea pe forum la secțiunile:
    ---> Informații
    ---> Cereri Admin ---> (la noile cereri adminii răspund cu PRO sau CONTRA (la CONTRA se specifică și motivul: arogant, indisciplinat, nu l-am văzut pe server etc.)
    ---> Cereri Slot
    ---> Cereri Unban
    ---> Reclamații admini
    ---> Zonă privată
  • anunțarea absenței pe server și/sau forum pentru mai mult de 48 ore = 2 zile, trebuie anunțată aici ---> Absențe și Retrageri
  • schimbarea numelor incadrate la A3
  • postarea dovezii în cazul cererii de unban in maxim 48h
  • acest cuvânt "love" trebuie folosit pentru confirmarea citirii regulamentului din cererea pentru admin
  • folosirea comenzii amx_spectate pentru a sta spectator pe un jucător
  • folosirea aceluiași nume atât pe server cât și pe forum
  • verificarea jucătorilor anunțati pe u@ pe cale amiabilă indiferent de grade
  • verificarea jucătorilor suspecți pe cale amiabilă indiferent de grade
  • răspunderea la anunțarea codaților în mesaj privat amx_psay nume sau chat
  • păstrarea demourilor minim 4 zile de la banare
  • ca înregistrarea demoului să fie concludentă
    Votarea hărților se face:
  • în ultimele 8 minute (excepție: când numărul jucătorilor nu este corespunzător hărții)
  • pe cale amiabilă între admini indiferent de gradele acestora și trebuie să fie minim 3 la vot, în funcție de numărul jucătorilor dar să nu fie printre ultimele 5 jucate (excepție: când numărul jucătorilor nu este corespunzător hărților precedente)
D. Atenție !
  • Dacă există vreo suspiciune de cod la adresa unui admin, trebuie făcut demo și prezentat unora dintre gradele Supreme Commander/Owner
  • Schimbarea hărții se face automat de către server după acceptarea rezultatului VOTEMAP
  • Este acceptată folosirea u@ adminilor pentu a-și exprima frustrările, înjurăturile, etc. dar nu în mod abuziv
  • Dacă ADMINul sau VIPul își anunță absența activității pe server pentru o anumită perioadă, din momentul absentării expirarea gradului nu va fi contorizată până la revenirea acestuia/acesteia; așadar gradul va fi extins.
  • Dacă donatorul a donat o sumă din care rămâne un rest de bani pentru RANGul dorit, data viitoare poate dona diferența pentru noul RANG

Înapoi la “Regulament”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator